Verloren

Rank 3532 Gelezen 881 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 181 Favoriet 11 Recensies 28
Thrillers & Spanning Lijsten 6 Top25's 1   Topics 0
Nina Landry woont met haar twee kinderen op Sandling Island, een kleine gemeenschap die wordt omringd door troosteloze vlakten en de Noordzee. Nina viert haar veertigste verjaardag en haar tienerdochter, Charlie, heeft een surprise party georganiseerd. Iedereen is aanwezig, behalve Charlie zelf. Niemand lijkt te weten waar zij is.
Nina gaat naar haar op zoek en bezorgdheid maakt al snel plaats voor de ergste nachtmerrie van elke ouder. Is Charlie weggelopen? Of is er iets rampzaligs gebeurd? En waarom neemt niemand haar verdwijning serieus? Terwijl de seconden van deze decemberdag voorbijtikken, komt Nina in een wanhopige strijd terecht die haar in conflict brengt met vrienden, buren, de politie en zelfs met haar eigen gezond verstand.
Tijdens deze angstaanjagende uren beseft Nina hoe weinig ze weet van haar dochters leven en moet ze haar eigen grenzen overschrijden om Charlie te vinden.

Literaire thriller
Irving Pardoen
Anthos Literaire Thrillers
30 november -1
29 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Veel in weinig tijd.

door: Ine Jacet 1 like
Het is december en Nina Landry staat op het punt om op vakantie te gaan naar Florida met haar kinderen. Het is een bijzondere dag want ze wordt 40 jaar. Als verrassing heeft haar dochter een surpriseparty georganiseerd en veel eilanders komen langs. Nina woont namelijk op Sandling Island. Het...

Reacties op: Verloren