De gunst

De gunst

Rank 86 Gelezen 973 Aan het lezen 52 Wil ik lezen 748 Favoriet 8 Recensies 17
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 11 Spots 3   Topics 0

Jude is een succesvol arts en is gelukkig met verloofde Nat. Vanuit het niets neemt haar eerste liefde, Liam, contact met haar op. Ze hebben elkaar niet meer gezien sinds hun relatie op dramatische wijze is geëindigd, jaren eerder. Liam vraagt haar om een bijzondere gunst: zou ze hem dat weekend – alsjeblieft? – willen ontmoeten? Weifelend stemt ze toe, en ze verzwijgt haar tripje voor Nat.

Bij de afgelegen cottage aangekomen blijkt Liam er niet te zijn. Even later krijgt ze een telefoontje van de politie: Liam is dood, vermoord. Daarmee staat Judes leven totaal op zijn kop. Ze probeert erachter te komen wat er precies met Liam is gebeurd, maar wordt steeds verder zijn wereld ingezogen. Zijn familie en vrienden lijken allemaal iets voor haar te verzwijgen. Ze moet dan ook alles op alles zetten om zich staande te houden – en het er levend van af te brengen.

Literaire thriller
Ambo|Anthos