Wie niet horen wil

Wie niet horen wil

Rank 145 Gelezen 1486 Aan het lezen 40 Wil ik lezen 862 Favoriet 22 Recensies 30
Artikelen 2 Newsroom 5 Lijsten 14 Spots 4   Topics 0

De nieuwe thriller van Nicci French gaat over Tess, die net haar leven weer op orde heeft. Jason en zij zijn een jaar geleden vriendschappelijk uit elkaar gegaan en delen de voogdij over hun dochtertje Poppy. Ze moet nog wennen aan haar nieuwe situatie, maar is blij met de hulp die ze krijgt van haar vrienden. Dat Jason inmiddels is getrouwd, daar probeert ze te zich overheen te zetten. Zelf is ze ook weer aan het daten en ze is best gelukkig, houdt ze zich voor.

Totdat haar dochtertje Poppy vreemde taal begint uit te slaan en een tekening maakt met zwart wascokrijt. Een tekening waarop een figuur te zien is die van een toren valt. Tess raakt ervan overtuigd dat Poppy getuige is geweest van een misdrijf. Ze stapt naar de politie, maar daar wordt ze niet geloofd. Dan besluit ze zelf op onderzoek te gaan…

Nicci French heeft wederom een spannende psychologische thriller geschreven, met een uiterst onverwachte ontknoping.

Ambo|Anthos
07 april 2021
11 maart 2022

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Reacties op: Wie niet horen wil