Mees en de magische poort

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Mees voelt zich vaak een beetje anders. Dat maakt hem best verdrietig. Maar dan ontdekt hij een bijzonder geheim over magische poorten naar geluk. ‘Mees en de magische poort’ is een mooi verhaal over onvoorwaardelijke liefde met eenvoudig te begrijpen vragen, de zogenaamde ‘Vragen naar Vrijheid’. Deze kunnen je kind helpen om zich weer gelukkig te voelen wanneer je merkt dat het zich vastbijt in een gedachte over iets waar het bang voor is of boos of verdrietig over is.

Dit boek helpt je kind te leren dit soort pijnlijke en beperkende overtuigingen los te laten, zodat de natuurlijke stroom van het leven weer vloeiend zijn weg kan vervolgen. Jan Geurtz schreef het voorwoord.

"Dit prentenboek en de ‘Vragen naar Vrijheid’ die erin worden beschreven, bieden niet alleen voor kinderen maar ook voor ouders een waardevolle boodschap en handreiking tot zelfonderzoek."

Jan Geurtz

Kind & Jeugd
Fictie 4-6 jaar
Uitgeverij Bewust Zijn
08 november 2019
08 november 2019
9789492066534

Reacties op: Mees en de magische poort