Mensenkennis voor beginners

De jonge Duits-Nederlandse Timon Krause toert al jaren met een uiterst succesvolle theatershow waarin hij laat zien hoe gemakkelijk het is om mensen te 'lezen' zonder enige voorkennis over hen te hebben. Het bijzondere is: dat blijkt helemaal niet zo moeilijk te zijn. Wij mensen zijn nu eenmaal heel erg voorspelbaar.

In dit boek deelt de jonge mentalist zijn geheimen. Hoe win je snel iemands vertrouwen? Hoe weet je of iemand aan het liegen is? En hoe kun ook jij iemands gedachten leren lezen? Kortom: hij toont je hoe de trukendoos van een mentalist ook in het dagelijks leven best handig kan zijn!

Is Mensenkennis voor beginners het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mensenkennis voor beginners