Mentaal Kapitaal (E-boek - ePub formaat)

Neuropsychologe Elke Geraerts over het belang van een veerkrachtig brein De burn-outepidemie neemt ongekende vormen aan. Maar er is een oplossing: hoe groter je mentale weerbaarheid, hoe beter je beschermd bent tegen stress, burn-out en andere mentale problemen. In dit grensverleggende boek toont brein experte Elke Geraerts wat de belangrijkste componenten zijn van mentale veerkracht, en hoe je deze kunt trainen om je mentale kapitaal te vergroten. Recent wetenschappelijk onderzoek toont namelijk aan dat we zelf een aanzienlijke impact hebben op ons mentale kapitaal. Met de juiste mindset kan de kans op een burn-out dus aanzienlijk worden verkleind, en met de juiste aanpak kan burn-out in je bedrijf sterk worden gereduceerd.

Recensies (1)

Is Mentaal Kapitaal (E-boek - ePub formaat) het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mentaal Kapitaal (E-boek - ePub formaat)