Met 6 kinderen rond de wereld!

Heb je weleens overwogen om je koffers te pakken en alles achter je te laten? De wereld rond te trekken en te leven in totale vrijheid. Zou het niet fijn zijn om los te komen van de dagelijkse beslommeringen en verplichtingen, zou jij die stap durven maken? Ka en Katie Sundance deden het!
Niet in hun ééntje maar samen met hun 2 kinderen. In dit boek nemen ze je mee op hun grote avontuur en delen alle bijzondere momenten en uitdagingen. Onderweg hebben ze het geluk om hun gezin uit te mogen breiden met nog 4 kinderen. De kinderen groeien op met verschillende culturen en krijgen les via homescholing. Ze krijgen veel te zien van de wereld en leren veel over de natuur, gezonde voeding en genieten volop van hun vrijheid en tijd met hun familie. Ze leren veel van de dingen die er echt toe doen in het leven.
De missie van Ka en Katie is om andere mensen te inspireren met hun verhaal. De familie Sudance het levende bewijs dat de beperkingen die er zijn door ons zelf worden opgelegd. Alles is mogelijk als jij dat wilt! Als je loskomt van je belemmerende overtuigingen kan je je ware droom gaan leven en alles uit het leven te halen wat er in zit.
Zoals Ka het zegt; als wij het kunnen kan jij het ook!
Waarschuwing: Het lezen van dit boek kan je leven drastisch veranderen.

Is Met 6 kinderen rond de wereld! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Met 6 kinderen rond de wereld!