Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Met de Franse slag
  Lees een fragment

Met de Franse slag

Gelezen 93 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 27 Favoriet 2 Recensies 4
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Lorna en Paul Webster laten hun baan, familie en vrienden in Engeland achter om in een auberge aan de voet van de Franse Pyreneeën een hotel-restaurant te beginnen. De bewoners van het dorp zijn helemaal van slag. Hun auberge verkocht aan een Engels echtpaar! Dat wordt een gastronomische ramp, want iedereen weet dat Engelsen niet kunnen koken. De lokale burgemeester Serge Papon belegt een spoedberaad. Alles wat mis kan gaan voor Lorna en Paul, gaat ook mis: opgelegde inspecties, een kapot dak, een lekkende olietank. Maar niet iedereen is gecharmeerd van de tactieken van de burgemeester. De dorpsroddel wordt opgeklopt tot astronomische proporties. En Lorna en Paul hebben zo hun eigen problemen.

Julia Stagg weet waarover ze schrijft: ze woont zelf in Zuid-Frankrijk en runt er een auberge. Haar debuut Met de Franse slag werd vervolgd in De dorpswinkel van Madame Josette en in Tour d'amour.

The House of Books
01 mei 2011