Met een blindenstok op de snelweg

‘Het zijn vaak mooie, lieve en gevoelige mensen die worstelen met het leven. Voor mij zijn het helden. Jij bent zo’n held!’
Zeventien jaar is Vicky nog maar als ze het licht uit haar ogen verliest en haar leven wordt stilgezet. Het is een ramp die niet alleen haar treft. Ook haar ouders, broer en zus zijn slachtoffer en gijzelaar van deze noodlottige gebeurtenis. En ieder van hen kiest een eigen strategie om te dealen met de pijn en de zorgen die dat oproept.
Vicky’s verhaal stelt indringend de vraag wat het betekent mens te zijn wanneer het leven je om de oren slaat. Hoe houd je je staande als je jezelf terugvindt met een blindenstok op de snelweg van prestatie, succes en een opgepompt schoonheidsideaal?
Het verhaal van Vicky is gebaseerd op een waar gebeurd, eerlijk en rauw verhaal over verlies. Het wordt bevolkt door mensen van wie je als lezer gaat houden. En het laat zien dat liefde niet alles oplost, maar wel degelijk tot wonderen in staat is.

Recensies (1)

Is Met een blindenstok op de snelweg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met een blindenstok op de snelweg