Met een koffer vol gedachten

Wat is er mooier dan je koffers te pakken en helemaal alleen te vertrekken naar een plek waar je altijd al heen had willen gaan? Velen van ons dromen over een bepaalde plek; omdat we er fantastische verhalen over hebben gehoord, omdat we er onze familiegeschiedenis willen traceren of domweg omdat we denken daar het gelukkigst te zijn.
De auteurs in Met een koffer vol gedachten hebben die reis ook daad-werkelijk gemaakt en ze deden dat in hun eentje. Ze schrijven hier over hun ervaringen. Zo ook Kristien Hemmerechts en Arie Storm, die speciaal voor deze Nederlandse editie een bijdrage leverden.
We lezen over hedendaagse pelgrimages naar de Himalaya, de Gal goseilanden, een Spaans klooster en een Ierse pub; over een bezoek aan het land van oorsprong of aan droomfabriek Hollywood, maar ook - opmerkelijk genoeg - aan het (groot)ouderlijk huis.

Is Met een koffer vol gedachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met een koffer vol gedachten