Met mijn ziel onder de arm

In dit boek wordt duidelijk hoe onlosmakelijk liefde en rouwnet elkaar verweven zijn. Wie liefheeft, neemt het risico van verlies erbij. Want zonder rouw gaat het niet. Rouwen doen we niet alleen bij een verlies door de dood, maar ook bij een verlies door echtscheiding, van werk, gezondheid of een ideaal. Aan de hand van stappen in de 'verliescirkel' neemt Riet Fiddelaers-Jaspers de lezer mee op verkenning door het rouwlandschap. Vanuit haar rijke ervaring beschrijft zij tal van voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Dat maakt dat dit boek makkelijk leesbaar is en de lezer diep kan raken.

Is Met mijn ziel onder de arm het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met mijn ziel onder de arm