Mevrouw de dokter dubbelroman

Twee familieromans over Marjolein van’t Hof, die haar huisartsenpraktijk verkoopt om haar liefde achterna te reizen. Helaas wordt de verloving al snel verbroken – Marjolein moet alleen verder.

In Lieve collega probeert Marjolein na de breuk haar eigen weg te vinden, wat met veel vallen en opstaan gepaard gaat. Marjolein gaat in een andere huisartsenpraktijk werken en daar ontmoet ze een klein jongetje. Hij zegt op zoek te zijn naar zijn vader, maar niemand weet waar het kind vandaan komt. Marjolein staat voor een raadsel.
In Ik dacht dat het altijd zo blijven zou start Marjolein met haar opleiding tot internist in het ziekenhuis. Ze heeft een nieuwe liefde ontmoet en hij vraagt haar ten Huwelijk. Haar leven krijgt weer glans. Maar dan wordt haar geluksgevoel toch weer bedreigd.

Nel van der Zee begon al heel jong met schrijven. Nu, op bijna negentigjarige leeftijd, is ze inmiddels de ‘grande dame’ van de familieromans. Deze dubbelroman staat wederom garant voor uren leesplezier.

Is Mevrouw de dokter dubbelroman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mevrouw de dokter dubbelroman