Middernacht 8 - Jenna (POD)

Middernacht 8 - Jenna (POD)

Fantasy & SF   Topics 0
(POD) In de bevroren wildernis van Alaska ontsnapt oud-politieagent Jenna Darrow ternauwernood aan een aanslag op haar lichaam én ziel. Maar de traumatische ervaring laat iets achter vanbinnen, een nieuw soort honger. Om hiermee te leren leven, zoekt ze onderdak bij de Broederschap, een mysterieus, eeuwenoud genootschap van vampiers dat de wereld wil beschermen tegen hun woeste tegenstanders.

Het is daar dat ze Brock leert kennen, de woest aantrekkelijke vampier met donkere ogen die Jenna niet alleen helpt te genezen, maar haar ook doet verlangen naar iets bovennatuurlijks. Samen met Brock ontdekt ze een wereld vol vuur en verlangen. Maar ook een wereld van dood en verderf, met name als ze zich gaat inzetten voor het doel van de Broederschap.

'Een overvloed aan nagelbijtende scènes en hete actie.' Booklist

Lara Adrian behaalde wereldwijd enorme successen met haar romantische vampierromans, waaronder meerdere New York Times en Publishers Weekly bestsellers. De Middernacht-boeken verschijnen in meer dan 15 landen en zijn in Europa al 5 miljoen keer verkocht.

Sciencefiction & Fantasy
Luitingh Sijthoff Fantasy