Mijn broer is een superheld

Mijn broer is een superheld

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 2
Junior Artikelen 1   Topics 0
'Mijn broer is een superheld' is een spannend kinderboek over superhelden, ruimtewezens en het redden van de wereld. Het leest net zo makkelijk en leuk als een stripboek (maar dan zonder plaatjes).

Buitenaardse wezens en superhelden
De 11-jarige stripboek-liefhebber Luuk is met zijn broer Zach in hun boomhut aan het spelen als hij even naar binnen moet om te plassen. Grote fout! Want terwijl Luuk weg is, komt er een buitenaards wezen langs dat zijn broer (die zelfs nog nooit een stripboek heeft aangeraakt) superkrachten geeft. En dat niet alleen, Zach krijgt ook nog eens de opdracht de wereld te redden!

De wereld redden
Luuk baalt enorm - híj had de superheld moeten zijn. Als Zach gekidnapt wordt door zijn aartsrivaal, krijgt Luuk alsnog de kans om de wereld te redden. Maar dan blijkt dat de held uithangen een stuk moeilijker is dan hij had
gedacht...

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Linda Broeder
Gottmer Uitgevers Groep b.v.
15 juni 2015
03 juli 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Linda Broeder

Avontuurlijk boek met jolige toon

door: Joke Hendriks 1 like

Luuk Parkers’ broer Zack wordt van de een op de ander dag een superheld. Iets wat Luuk ook had kunnen gebeuren, maar hij moest net op dat moment plassen. Dat is super oneerlijk, vindt Luuk, want wie is er nu de grote stripkenner? Hij toch! Zack is juist het lievelingetje van de juffrouw en doet...

Reacties op: Mijn broer is een superheld