Mijn droom van Afrika

`Ik moet toch een leven kunnen opbouwen na Afrika, dacht Corinne Hofmann bij zichzelf na een lezing over haar leven bij de Masai. Ze besluit een sabbatical te nemen en op zoek te gaan naar wat ze nu echt wil. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en als haar dochter Napirai te kennen geeft dat ze haar vader graag zou leren kennen en zou willen weten waar haar wortels liggen, wordt Corinne ingehaald door de feiten. Moeder en dochter maken een lange voettocht door Afrika, om Napirai de kans te geven haar geboorteland van nabij te beleven. Na twee maanden is het dan zover: Napirai ziet voor het eerst in jaren Lketinga, en ontmoet zijn dochters, haar halfzusjes De droom van Napirai brengt net als in De blanke Masai het continent Afrika dichterbij, geschilderd in de prachtig rode kleuren van de Masai-krijgers en de onvergetelijke geuren van Kenia.

Is Mijn droom van Afrika het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn droom van Afrika