Mijn eerste dierengroeiboek

Verhalen lezen kan ik in mijn eentje
Wordt het dan toch iets tussen Pol de mol en Roe de duif? Leert Gijs de ezel vliegen? Pleegde Loes de poes echt een moord? Krijgt de Grijp Pip de muis te pakken? Komt er een koe op het dak van de boerderij te staan? Wat doet Kuuk de haan in een mollengat? En hoe komt het dat Ben de boer allemaal beestjes ziet? Stap de kleurrijke, betoverende wereld van deze leuke boerderijdieren binnen.
Letter na letter. Woord voor woord. Zin per zin. De verhalen volgen jouw eigen leesweg. Ontdek de magie van het zelf leren lezen. Stap voor stap.
In dit eerste leesboek is de magie dubbel zo groot. Want de allereerste verhalen die je in je eentje kan lezen, zijn verrassende dierenverhalen.
INGE BERGH stapt het erf van de boerderij op en vertelt de lotgevallen van de boerderijdieren. Uitdagende, originele verhalen voor eerste lezers. Verhalen van makkelijk naar moeilijk, van eenvoudige kijkplaat tot volwaardig leesverhaal, in een boek dat meegroeit met het leesniveau van kinderen. ANNE WESTERDUIN stimuleert fantasie en leesplezier met pittige, warme illustraties. Want woord en beeld gaan hand in hand, steeds verder…

Is Mijn eerste dierengroeiboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn eerste dierengroeiboek