Mijn leven als superheld

De wereld van Noah staat van de ene op de andere dag helemaal op zijn kop. Weg huis, weg vrienden, weg school, weg bijna alles… Gelukkig heeft hij superkrachten, juf Elsie leerde hem dat. Ze helpen om het vol te houden, om door te zetten en als ze even zoek raken dan zijn er de krachten van vrienden…en vrienden, die vind je op de gekste plaatsen.

Duik je mee met Noah in zijn avontuur? Hij liet in dit boek alvast hier en daar een plekje voor jouw belevenissen. Zo wordt zijn verhaal ook een beetje jouw verhaal, leuk toch?

Recensie:

'Zo’n boek is dit geworden: een gedeeld geloof dat we er samen geraken. Dichter bij die droom van jou. Knap hoe dit boek speels, creatief en verhalend dat allemaal bundelt als een warme jas voor ieder kind.'
Peter Adriaenssens - Kinder- en jeugdpsychiater

Is Mijn leven als superheld het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn leven als superheld