Mijn lust en mijn leven

Rank 9676 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Journalist Marith Iedema heeft een spannend en actief seks- en liefdesle ven als ze zwanger wordt. Ze is vastbesloten om dat zo te houden nu zij een kind krijgt. Zij zal wel even laten zien hoe je dat doet. Al snel blijkt dat een grenzeloze zelfoverschatting. Je liefdesrelatie ‘spannend houden’ als je een zeekoe wordt, of als een kleine dwingeland – na de bevalling – al je tijd en energie opslokt is geen sinecure. De doelstelling verschuift al heel snel naar: hoe hou je het überhaupt léuk samen? In Mijn lust en mijn leven beschrijft Marith op humoristische wijze haar worsteling om geliefden te blijven tijdens zwangerschap en ouderschap. Het contrast met haar oude leven en het leven van haar vriendinnen is groot.

MARITH IEDEMA (1989) schrijft voor verschillende bladen en kranten over liefde, seks en relaties. Ze treedt gere geld op in radio- en tv-programma’s. Voor LINDA.tv maakt ze de documen tairereeks ‘(On)gewone seks’. In 2018 verscheen (S)experimenteren, over haar zoektocht naar een manier om een duurzame relatie te combineren met een spannend seksleven.

Over (S)experimenteren:

‘Deze vrouw heeft een goede pen.’

DE VOLKSKRANT

‘Een ontwapenend boek over een thema dat ons allemaal bezighoudt, zeer goed geschreven en bovendien ontzettend eerlijk en daarom leerzaam.’

ÖZCAN AKYOL

‘Marith schrijft openhartig en humoristisch over haar seks- en liefdesleven. (S)experimenteren is een ondeugend en realistisch boek en je steekt er nog wat van op. Een aanrader!’

XAVIERA HOLLANDER, AUTEUR VAN DE WERELDWIJDE BESTSELLER DE HAPPY HOOKER

Literaire non-fictie algemeen
Prometheus
30 september 2021
30 september 2021

Reacties op: Mijn lust en mijn leven