Mijn naam is myrthe
  Lees een fragment

Mijn naam is Myrthe

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Myrthe is de eigenwijze dochter van een schrijversgezin met een hart, dat groot genoeg is om behalve voor eigen dochter, ook nog de zorgen voor vier weesjes op zich te nemen.
Maar een groot gezin vraagt een groot huis en juist de moeilijkheden rond de woning waarin de Van den Eijlders leven, zullen grote veranderingen in Myrthes leven brengen. Een ontmoeting met de jonge eigenaar van het huis, waarbij Myrthe haar tongetje niet in bedwang kan houden, maakt het er niet veel makkelijker op.
Veel moet er gebeuren voor de liefde tussen haar en Stefan ontluikt en tot bloei komt, maar dan breekt ook tevens een heerlijke, onbezorgde jeugd aan voor vier kinderen.

Leni Saris (Rotterdam, 1915 - 1999) brak in de eerste jaren van de Tweede Wereldoorlog door bij het grote publiek en schreef vanaf dat moment elk jaar twee boeken. Zij schreef meer dan honderd boeken, waarvan er in totaal zo’n acht miljoen werden verkocht.

Feelgood , Romantiek
Romantiek