Mijn ogen zijn jouw ogen

Ruth Wielockx Julius Schellens

Een combinatie van interessante weetjes en een leuk dagboekverhaal, waarbij je alles leert over geleidehonden. Voor iedereen vanaf 8 jaar. Julius is geleidehondgebruiker en Ruth is puppypleegmama. In dit boek volg je Rino, een pup die wordt opgeleid tot geleidehond. Hoe gaat het eraan toe in zijn pleeggezin? Wat leert hij allemaal in het opleidingscentrum? En wat mag jij zelf wel of niet doen als je een geleidehond tegenkomt op straat? Je komt het allemaal te weten! Bovendien lees je in het dagboek van Rino wat hij zelf van zijn taken en zijn leven met zijn baasje vindt.

Is Mijn ogen zijn jouw ogen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn ogen zijn jouw ogen