Mijn reis

Deze bundel is een verslag van mijn innerlijke reis. Een reis die mijn wereld wezenlijk heeft veranderd, meer dan alle andere belangrijke en moeilijke beslissingen die ik daarvoor heb genomen: mijn relatie verbreken, verhuizen, ander werk zoeken en aan een opleiding psychosociaal werk beginnen. Mijn innerlijke reis is een ontdekkingsreis naar wie ik in essentie ben en hoe ik mijzelf in deze wereld neer kan zetten. Met mijn gedichten breng ik een deel van mijn essentie naar buiten, zo ook met mijn praktijk, waar ik mensen begeleid in hun proces. In de gedichten spreekt het onderbewuste. Ze zijn herkenbaar voor iedereen die aan het proces van zelfonderzoek is begonnen.

www.selfcoaching.nl

Is Mijn reis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn reis