Mijn reisgids Noord-Engeland

Samengesteld en geschreven door een echte kenner van Noord-Engeland: een unieke selectie van bekende en minder bekende bezienswaardigheden. Op een levendige en persoonlijke manier beschreven, mooi geïllustreerd en voorzien van nuttige praktische informatie. Met tips voor de mooiste reisregio's en de locaties die je het beste als uitvalsbasis voor de bezoeken kunt gebruiken. Een handzame reisgids met de leukste bezienswaardigheden om te bezoeken. Makkelijk voorbereiden en succes verzekerd!
- Samengesteld en geschreven door een echte specialist van Noord-Engeland. - Een unieke selectie van bezienswaardigheden in de graafschappen Humberside, Yorkshire, Merseyside, Greater Manchester, Cumbria, County Durham, Tyne & Wear en Northumberland. - Elk onderwerp is een bezoek meer dan waard, van de Muur van keizer Hadrianus tot het spiegelgladde Lake Windermere. - Ideaal als eerste kennismaking met Noord-Engeland of om er nieuwe pareltjes te ontdekken. - Een echte verademing voor wie graag leuke verhalen over zijn vakantiebestemming leest. - Met suggesties voor de beste uitvalsbasissen en nuttige praktische informatie.

Is Mijn reisgids Noord-Engeland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn reisgids Noord-Engeland