Mijn strijd-reeks

De cyclus die hem wereldberoemd maakte nu in één pakket.
Vader - Karl Ove is bezig aan een roman, maar wordt geplaagd door enorme onzekerheid.
Liefde - Karl Ove vertelt over de tour de force van het dagelijks leven, die een doorlopende strijd om tijd, vrijheid en geluk blijkt te zijn.
Zoon - Karl Ove beschrijft het oerlandschap van zijn jeugd tot in de fijnste details en vertelt hoe hij nu kijkt naar wat hij toen zo belangrijk vond.
Nacht - Karl Ove verhuist op achttienjarige leeftijd naar het hoge Noorden. De lange, donkere winter begint hem parten te spelen, evenals zijn jeugd met een dominante vader.
Schrijver - Karl Ove begint vol ambitie aan de schrijversacademie. Zijn destructieve keuzes zorgen bij hem voor angst en existentiële crisis.
Vrouw - Karl Ove kijkt terug op zijn enorme literaire project. Waarom schreef hij zo onverholen over zichzelf en zijn familie? Wat waren hiervan de consequenties?

Is Mijn strijd-reeks het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn strijd-reeks