Mijn Tweede Dimensie

Dit is een verhaal van een innerlijke strijd waarbij de signalen van veertig jaar niet werden opgemerkt maar wel aanwezig waren. Een innerlijke strijd die menigeen zou kunnen voeren om te ontdekken wat en wie je nu eigenlijk bent en een zoektocht naar de eigen identiteit. Wat of wie ben je echt, diep van binnen? Veertig jaar met vallen en opstaan, het leven geleefd en maar net boven water gebleven. Toen kwam de worsteling met een totaal andere wereld. Een wereld die ik wel wilde, maar niet kende. En een noodzakelijk proces om de verandering te kunnen doorvoeren. Een emotionele en zakelijke rollercoaster van een leven als transgender.

Is Mijn Tweede Dimensie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn Tweede Dimensie