Mijn verhaal

In deze openhartige memoires vertelt een van Amerika's meestervertellers het verhaal van zijn eigen leven, dat al zijn boeken evenaart!
Sidney Sheldon is een ware entertainment-legende; zijn leven als auteur van meer dan een dozijn bestsellers, schepper van een aantal enorme televisiehits en Oscarwinnende scenarioschrijver is uitermate fascinerend.
Een kindertijd in het straatarme Chicago van de jaren dertig, werken voor de luchtmacht in de Tweede Wereldoorlog, hippe party's en het wilde nachtleven van New York en Los Angeles: Sidney Sheldon heeft een leven geleid waar de meeste mensen zich weinig bij kunnen voorstellen. In dit onthullende boek vertelt hij voor het eerst over de persoonlijkheden, en de hoogte- en dieptepunten die zijn leven en zijn carri zo boeiend en suc-cesvol hebben gemaakt.
'De memoires van bestsellerauteur Sheldon doen denken aan zijn kleurrijke romans, een typisch van-krantenjongen-tot-miljo-nair-verhaal, waarin een onoverwinnelijke held worstelt met het lot en uiteindelijk beroemd wordt.' Publishers Weekly

Is Mijn verhaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn verhaal