Niets is voor eeuwig

Niets is voor eeuwig

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

San Fransisco. In het Embarcadero Ziekenhuis vecht een team specialisten, artsen en verpleegkundigen dag in dag uit voor het leven van vele patiënten die er dagelijks worden binnengereden. De werkdruk is enorm, het tempo is moordend en de emoties lopen menigmaal hoog op. De medische staf draait waanzinnige uren. Je moet dan ook uit bijzonder hout gesneden zijn om in het Embarcadero te slagen.

Paige - Even intelligent als aantrekkelijk. Haar inzet en vakkennis zijn ongeëvenaard. Voor haar is een patiënt meer dan een diagnose alleen. Toch brengt haar idealisme haar uiteindelijk in aanraking met Justitie.
Honey – Toegewijd en ambitieus. Met haar aanstelling in het Embarcadero gaat een droom in vervulling. Menig collega brengt zij het hoofd op hol, maar haar liefde gaat uit naar een patiënt. Een patiënt die haar geen zekere toekomst kan bieden.
Kat – Een zelfbewuste zwarte vrouw, die in deze traditionele mannenwereld tegen twee vooroordelen moeten opboksen. Haar relatie met een collega is niet alleen hartstochtelijk, maar blijkt ook fataal.

Oorspronkelijke titel
Nothing lasts forever