Mijn verhaal

Mijn verhaal

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Dit is mijn verhaal over een donkere episode uit mijn leven. Het begon op het werk waar ik te maken kreeg met politieke machtsspelletjes, intriges, verraad, uitbuiting, oplichting, intimidaties, bedreigingen en laster en smaad. Ik kreeg te maken met machtsmisbruik en willekeur door politie, justitie en psychiatrie. Ik ben willens en wetens onschuldig vervolgd voor stalking en brandstichting en kreeg ten onrechte de diagnose van schizofrenie. Ik heb een jarenlange strijd gevoerd voor erkenning en eerherstel waarbij ik een gevecht tegen de bierkaai heb gevoerd. Mijn reputatie is verwoest waarbij mensen om me heen zijn gaan twijfelen aan mijn onschuld en denken ze dat ik gek en gevaarlijk ben. En ben ik tegen stigmatisering aangelopen: vooroordelen en onbegrip. Ik raakte al mijn sociale contacten kwijt en ik heb een afstand tot de arbeidsmarkt gekregen. Ik ben in een sociaal isolement beland en ik kreeg te maken met een verstikkende eenzaamheid. Jarenlang heb ik hier psychisch enorm onder geleden. De psychiatrische behandeling bestond vooral uit pappen en nathouden en symptoombestrijding. En veroorzaakte dit alles perioden lang een overweldigend en ondraaglijk gevoel van hopeloosheid.
Gezondheid & Psychologie
Brave New Books