Mijn visie

Wie is Hillary Rodham Clinton? Wat drijft haar? Wat zijn haar politieke en persoonlijke opvattingen? En wat kunnen we van haar verwachten? Al sinds 1992, toen haar man de tweeënveertigste president van Amerika werd, speelt Hillary Clinton een hoofdrol op het internationale politieke toneel. Maar het welzijn van kinderen houdt Hillary Clinton al vijfendertig jaar bezig. Haar werk als advocaat, first lady en senator heeft haar ervan overtuigd dat de hele samenleving verantwoordelijk is voor het opvoeden van kinderen. Zoals een Afrikaans spreekwoord zegt: een kind opvoeden doe je met het hele dorp.
Mijn visie, dat niet eerder in het Nederlands werd vertaald, was tien jaar geleden een grote bestseller in Amerika. In deze uitgebreide editie, met een actueel voorwoord van de auteur, vertelt Hillary Clinton hoe onze maatschappij de afgelopen tien jaar is veranderd. Over wat ten goede is veranderd, maar ook wat er in haar visie nog beter kan.

Is Mijn visie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn visie