mijn weg leidt naar Tibet pocket

Sabriye Tenberken
Mijn weg leidt naar Tibet

De Duitse Sabriye Tenberken richtte de eerste blindenschool in Tibet op. Zij weet hoe belangrijk het is om steun en een opleiding te krijgen ze is zelf blind. In dit boek vertelt Sabriye met veel humor en genegenheid voor de Tibetanen en hun zo geheel andere cultuur, over de avontuurlijke geschiedenis van haar bijzondere project. Tegelijkertijd is Mijn weg leidt naar Tibet het aangrijpende verhaal over hoe het is om als blinde je weg te vinden in de wereld.

Zowel verrukkelijk als betoverend en het neemt je mee in een soort verwondering, van het eerste tot het laatste woord. Oliver Sacks

Sabriye Tenberken (1970) werd op twaalfjarige leeftijd blind. Ze studeerde Aziatische studies en richtte samen met haar levenspartner Paul Kronenberg de organisatie Braille zonder Grenzen op. Haar boek Mijn weg leidt naar Tibet werd een internationale bestseller. Van haar verscheen eveneens Met andere ogen.

Is mijn weg leidt naar Tibet pocket het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op mijn weg leidt naar Tibet pocket