Minder werken, meer doen

Minder werken, meer doen

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

Heb jij het gevoel dat je keihard werkt maar toch altijd achter de feiten aanholt? Wees gerust: dit is niet het zoveelste boek over beter time management. Het zal je niet leren om nog flinker te zijn en nog meer werk gedaan te krijgen. Integendeel: het doel is door minder te werken meer te doen.

Topcoach Anneleen De Lille leert je om orde op zaken te stellen in je hoofd, je leven en je werk.
Ze toont hoe je de valkuilen van stress kunt herkennen zonder er zelf eerst in te tuimelen, geeft je concrete tools in handen om slechte gewoontes voorgoed overboord te gooien en leert je hoe je voortaan kunt focussen op de voor jou juiste dingen. Zo krijg je eindelijk de controle over je werk en je leven terug. Het resultaat? Minder stress, betere resultaten én meer werkplezier!

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Lannoo
29 november 2022
29 november 2022

Reacties op: Minder werken, meer doen