Mindful & Miljonair

Mindful & Miljonair, oftewel spiritueel én succesvol: te mooi om waar te zijn? Succes betekent toch heel veel stress en keihard werken? Nee, zeker niet. Mindful & Miljonair laat zien welke spirituele tools je kunt inzetten voor zakelijk succes. Dit boek geeft je inzicht in wat je écht wilt bereiken en helpt je om je dromen en doelen waar te maken.

Steffy geeft je praktische tools en rituelen en deelt haar ervaringen om je eigen business of carrière op een hoger plan te brengen. Hoe gebruik je de maan als business coach? Welk kristal leg je tijdens een meeting op de vergadertafel? En hoe gebruik je de Law of Attraction om jouw allergrootste dromen te manifesteren? Mindful & Miljonair neemt je mee langs alle spirituele gebruiken en legt praktisch uit hoe je die zelf kunt inzetten om zakelijk te groeien.

Steffy Roos du Maine is ondernemer, schrijver, podcast-host en yogadocent. Ze begon haar spirituele reis op Burning Man en kwam er na jaren van yoga, mediteren, ayahuasca en manifesteren achter dat ze juist door het gebruik van spiritualiteit een veel betere ondernemer is geworden. Samen met haar 60 medewerkers, 65 freelancers en kantoren in Amsterdam, Groningen, Deventer en Rotterdam draait ze zo’n zes miljoen omzet per jaar. Haar businessprestaties leverden haar een plek op in de FD Gazellen, Viva 400 en The Next Women 100.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit