Miss Eenhoorn

Miss Eenhoorn

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Onweerstaanbaar verhaal over een talentenjacht én eenhoorns

Ayla doet mee aan de voorronde van de grote Miss-Eenhoorn-verkiezing, maar de jury vindt haar niet geschikt. Omdat ze een zebra is, en geen paard… En ze is niet de enige die uitgesloten wordt. Juultje mag niet meedoen omdat ze maar een pony is, Tinker en Swing omdat ze jongens zijn. En zeepaardje Miep is volgens de jury véél te klein.

Samen bedenken de afgewezen deelnemers een plan. Want iedereen moet een eerlijke kans krijgen om Miss Eenhoorn te worden! Zou het lukken?

Een grappig en wensvervullend verhaal voor iets geoefende lezers, met heel veel kleurrijke illustraties.
Kind & Jeugd
Querido
02 juli 2019

Lezersrecensies (1)

Roze en eenhoorns en toch leuk!

door: IdaL 1 like
Ayla doet mee aan de grote Miss Eenhoorn-verkiezing. Bij de auditie laat de jury haar niet eens het liedje uitzingen. De uitslag krijgt ze later per mail: afgewezen. De reden: dat ze een zebra is. Het blonde paardje Zoetelieve, vriendin geworden met Ayla tijdens de audities, wordt wel aangenomen....