Moeder had geen tranen meer

Mijn kindertijd bracht ik door in een klein dorp Koningshooikt. Na enige jaren werd het mij duidelijk dat mijn leven een geheim verborg.
Ik kwam er achter dat mijn moeder en vader niet mijn biologische ouders waren en een groot vraagteken sloop in mijn leven. Wie waren mijn ouders, waarom kwam ik hier tercht? Hierop kreeg ik nooit een antwoord.
Bij het overlijden van mijn adoptiemoeder kwam ik er achter, na het vinden van documenten waarin de naam van mijn vermoedelijke echte moeder werd vermeld. Ik had een aanknooppunt om mijn zoektocht naar haar te beginnen. Die werd zeer intens en leidde naar plaatsen, mensen de hogere burgerij en adelijke personen. Vele hiervan lagen aan de basis van ongelooflijke en onmenselijke situaties en veel leed waarin mijn moeder belande.

Is Moeder had geen tranen meer het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Moeder had geen tranen meer