Moede[r]loos

Zonder je geschiedenis te kennen kun je ook het heden niet begrijpen. Een last die veel geadopteerden met zich meedragen en daar soms onder gebukt gaan. Gaten in je afkomst ondermijnen je identiteit en zelfvertrouwen. Ik heb gepoogd die gaten te vullen en zo mijn identiteit en zelfvertrouwen te hervinden. Alle ups en downs die zich daarbij voordeden heb ik beschreven in dit emotionele boek. Een boek over alles wat een adoptie teweegbrengt; de ontdekking, de zoektocht en wat er daarna is gebeurd. Een boek waar geadopteerde kinderen, hun ouders en afstand moeders zich in zullen herkennen. Lees de boeiende reis die ik heb afgelegd om te komen tot waar ik nu ben.

Is Moede[r]loos het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Moede[r]loos