Moedermaffia

De moedermaffia

Rank 4351 Gelezen 71 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 54 Favoriet 0 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Over buiken, baby's en ander ongemak
Merel is zwanger, en één ding weet ze zeker: ze zal nooit zo worden als haar zus, die alleen nog maar oog heeft voor haar zoontje. Met gezonde tegenzin waagt ze zich aan een cursus zwangerschapsyoga, waar buiken in alle maten op haar wachten. Ze ontmoet Lies, Wendy, Marjet en Ilona, geen van allen het type vrouw waar ze vriendschap mee zou willen sluiten.
Nog voordat Merel ‘baby’ kan zeggen, wordt ze meegezogen in het verbale geweld van de moedermaffia. Ongewild wordt ze geconfronteerd met zenmoeders, overbezorgde moeders, duurzame moeders, chaotische moeders, werkverslaafde moeders, helikoptermoeders en thuisblijfmoeders. Naarmate haar zwangerschap vordert, ontstaan er onverwachte vriendschappen en ontdekt ze de belangrijkste les van de moedermaffia: iedere moeder doet het op haar eigen manier.

Cargo
23 april 2020
23 april 2020

Moedermaffia en bijzondere vrienschappen

door: Janneke Elderbroek 1 like ebook

De Nederlandse auteur Anita Terpstra (1974) is schrijver van thrillers (haar thriller Samen is genomineerd voor een Gouden Strop) en van non-fictie boeken. Met het boek Moedermaffia schreef ze haar eerste roman.

In Moedermaffia maken we kennis met de zwangere Merel. Samen met haar vriend Jeroen...

Reacties op: De moedermaffia