Moeders op jacht - Wanneer jouw dochter misbruikt is

Een boek over wraak en vergeving . Wat betekent het voor je als jouw dochter misbruikt is? Je ziet haar wegzinken in een peilloze triestheid. Je hoort van andere moeders dat een man tientallen meisjes verkracht heeft. Hij is groundsman op jouw tennisclub. Je ervaart gevoelens die je nooit eerder meegemaakt hebt. Je spreekt er met andere moeders van slachtoffers over en zij ervaren hetzelfde. Jullie worden het eens. Eerst willen jullie de vent straffen. De angst bestaat dat gevangenisstraf voor hem een lachertje zal zijn. Samen met andere moeders wordt een plan gesmeed om wraak te nemen op de dader. Daarnaast willen de moeders de crimineel verantwoordelijkheid laten nemen voor zijn daden. In dit boek kunnen we lezen of de vrouwen daarin slagen.

Is Moeders op jacht - Wanneer jouw dochter misbruikt is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Moeders op jacht - Wanneer jouw dochter misbruikt is