Mom, you got this

De afgelopen jaren heeft Rachel de uiteenlopendste tips in haar blogs, blogs en via Instagram gedeeld: van inkijkjes in inspirerende kinderkamers tot het aanleren van een slaapruimte, het lezen van babygebaren, speelgoedgigant, positief ouderschap, reistips en nog zoveel meer.

Rachel: ‘Vaak vragen volgers waar zij bepaalde tips kunnen terugvinden. Zo ontstond mijn idee: ik wilde alle tips en alle ervaringen van de afgelopen jaren bundelen in één praktisch, mooi en compleet boek.’ Haar inzichten over het moeder- en ouderschap zijn aangevuld met de input van diverse deskundigen op het gebied van jonge kinderen.

Rachel: ‘Een aantal onderwerpen wilde ik verder uitdiepen, ik heb immers ook niet alle wijsheid in pacht. Wél heb ik een grote interesse in mijn ontwikkeling als moeder en in alles wat met ouderschap te maken heeft. Ik ben daarom in gesprek gegaan met verschillende experts. Deze interessante gesprekken gaven mij meer inspiratie en mooie inzichten. Heel graag deel ik deze met jullie in Mom, you got this.’

01 januari 2020
11 januari 2021

Reacties op: Mom, you got this