Momentopname

VN:

Momentopname

Gelezen 634 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 214 Favoriet 20 Recensies 21
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Er zijn van die momenten waarop je bestaand rafelt, alsof er aan een los draadje wordt getrokken. De naad begeeft het en heel langzaam, in het begin merk je er maar weinig van, verandert er iets. Bij Grace Lawson begon het bij de fotozaak.

Wanneer Grace de foto's van een familie-uitje ophaalt zit er één foto bij die niet thuishoort op het rolletje. Er staan vijf jonge mensen op van wie er een opvallend veel op haar man Jack lijkt. Maar als Jack de foto ziet dan ontkent hij dat hij het is en later die avond verdwijnt hij.

Al snel komt Grace erachter dat ook anderen op zoek zijn naar haar man, en de foto. Een van hen is een meedogenloze moordenaar, die niet zal opgeven voordat hij zijn prooi gevonden heeft.

Thriller
Dwarsligger
01 januari 2004
12 maart 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Niet de beste Coben

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
maar wel weer een die je gelezen moet hebben. ,Na mijn kennismaking met het werk van Harlan Coben in 2003, het fantastische Spoorloos, kijk ik uit naar elke nieuwe titel van de Amerikaanse schrijver. Met hooggespannen verwachtingen stortte ik me dan ook direct op de nieuwste Coben: Momentopname.
...

Reacties op: Momentopname