9200000119426554

Mooie Moorden 4 - Hellegat

Rank 358 Gelezen 26 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 19 Favoriet 2 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de apotheose van de serie Mooie Moorden reist Zoë Janssen voor de grootste uitdaging uit haar professionele en persoonlijke leven af naar Engeland. In de hoop nieuwe slachtoffers te voorkomen ziet ze zich gedwongen de confrontatie met ontsnapte tbs'er Sven van der Linde aan te gaan.

Sven speelt een bizar kat-en-muisspel waarbij Zoë continu op het verkeerde been wordt gezet. Ze verliest twee rondes, haar hart en haar zelfvertrouwen en glijdt langzaam richting de afgrond. Hoewel ze kan rekenen op de hulp van haar collega's en de excentrieke muzikant Leo, beseft ze dat alleen zij dit spel kan en moet uitspelen.

Zoë Janssen (4)
Kobo Original
04 oktober 2019
9781989510599

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (3)

Goede serie!

door: Joyce van Ams 1 like
Wat een fijne serie boeken! Ik heb alle 4 delen in 1 ruk uitgelezen. Mijn favorieten waren boek 1 & 4. Van mij mag de reeks eindeloos doorgaan. Ik wil meer Zoë! #fingerscrossed
ebook

geweldig

door: Anja van Huizen 1 reactie 1 like
Genoten van alle 4 delen van deze serie ! Vlotte schrijfstijl ! Leest lekker vlot en de rode draad in de 4 delen leest heel prettig ! Zou hier graag vervolg delen van zien ! Mis Zoë en de andere personen uit deze verhalen nu al ! Wel op volgorde lezen !

Eindelijk de oplossing!

door: Gerda Brodelet 2 likes
'Hellegat' is het 4de en meteen laatste deel van 'Mooie Moorden' en de uiteindelijke ontknoping van de wedstrijd tussen Zoë en Sven, de ontsnapte tbs'er. Spannend van begin tot einde, heel origineel, nog altijd vlotte schrijfstijl, plot is echt super! Ik heb de 4 boeken onmiddellijk na elkaar...
ebook