Mr. Mercedes

Rank 3813 Gelezen 1294 Aan het lezen 42 Wil ik lezen 407 Favoriet 144 Recensies 40
Thrillers & Spanning Artikelen 19 Lijsten 5 Spots 7 Top25's 46   Topics 0

Op een ijskoude vroege ochtend staan honderden wanhopige werklozen in de rij voor een banenbeurs. Zonder waarschuwing racet een eenzame bestuurder in een gestolen Mercedes dwars door de menigte; acht mensen worden gedood, vijftien raken gewond. De moordenaar ontsnapt.
Maanden later wordt politieagent Bill Hodges nog steeds achtervolgd door de onopgeloste misdaad. Wanneer hij een krankzinnige brief ontvangt van iemand die zichzelf de Extra’ noemt en dreigt met nog een duivelse aanval, ontwaakt Hodges uit zijn depressieve en wezenloze pensionering, vastbesloten om een volgende tragedie te voorkomen.

Spannende boeken algemeen
03 juni 2014
20 november 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Lex Passchier Auteur

Een oude rocker die bewijst dat hij het nog steeds kan

door: Lex Passchier 1 reactie 3 likes

Wanneer Stephen King een verhaal vertelt dan luister je, of je nu wilt of niet. Soms luister je met verbazing over waar de mens in zijn diepste slechtheid toe in staat is, soms met afgrijzen als het gaat om de bloederige horror, maar altijd met ontzag voor de manier waarop hij universele angsten...

Reacties op: Mr. Mercedes