Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt

Zonder dat te willen of er om te vragen is Nederland een multicultureel en immigratieland geworden. Daarmee trekken we kansarmen aan en stoten we kansrijken uit. Er is meer misdaad en de welvaart blijft achter.
Volgens Diederik Samsom moeten in 2050 alle huizen van het gas af. De burger heeft er niet om gevraagd. Het is volstrekt gissen hoe hoog de kosten zijn en wie dat gaat betalen. Er is geen gerichte voorlichting en de leiding van de regering is onduidelijk.
Door een falend drugsbeleid heeft Nederland het karakter van een Narcostaat gekregen. Misdaadbazen verdienen miljoenen en het massale gebruik van pillen en cocaïne wordt volstrekt normaal gevonden. De overheid heeft de slag met de criminaliteit verloren.
Door gebrek aan tanks en artillerie is ons leger haar ruggengraat kwijt en kan haar taken niet meer naar behoren uitvoeren. De verantwoordelijken zitten in de Tweede Kamer.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt