Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt

Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt

Rank 1581 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Zonder dat te willen of er om te vragen is Nederland een multicultureel en immigratieland geworden. Daarmee trekken we kansarmen aan en stoten we kansrijken uit. Er is meer misdaad en de welvaart blijft achter.
Volgens Diederik Samsom moeten in 2050 alle huizen van het gas af. De burger heeft er niet om gevraagd. Het is volstrekt gissen hoe hoog de kosten zijn en wie dat gaat betalen. Er is geen gerichte voorlichting en de leiding van de regering is onduidelijk.
Door een falend drugsbeleid heeft Nederland het karakter van een Narcostaat gekregen. Misdaadbazen verdienen miljoenen en het massale gebruik van pillen en cocaïne wordt volstrekt normaal gevonden. De overheid heeft de slag met de criminaliteit verloren.
Door gebrek aan tanks en artillerie is ons leger haar ruggengraat kwijt en kan haar taken niet meer naar behoren uitvoeren. De verantwoordelijken zitten in de Tweede Kamer.
Uitgeverij Aspekt B.V.
26 september 2019

Lezersrecensies (2)

Interessant

door: EMBV 1 like
Een boek dat ik normaal niet zo snel zou lezen, maar het kwam op mijn pad en dan gaan we het ook gewoon lezen. Zeker geen spijt van, want het was een zeer verhelderend verhaal. Je kunt tegenwoordig het nieuws op tv niet aanzetten of de ouderwetse krant open slaan of het gaat wel over het klimaat....

Wat er allemaal mis is in Nederland

door: Anneke 1 like
Bij het zien van de schitterende cover van Multiculti Nederland raakt politiek correct de weg kwijt van Henk Eefting verlang je weer even naar de lente, dat de tulpen en andere bloemen weer bloeien. Je ziet de vrouw genieten van de bloemen die van oorsprong misschien wel uit het land komt waar haar...