Mum & me

Voor je het weet is je dochter groot en het huis uit. De tijd stilzetten zou een oplossing zijn, maar daar is jammer genoeg nog niemand in geslaagd. Er is slechts één manier: genieten van elke dag, van elk moment en vooral... genieten van elkaar! Daarom is er dit bucketlistboek voor mama's en hun dochter. Een mooi, geestig en warm doeboek dat de unieke moeder-dochterband bevestigt en onderstreept. Doe de meest fantastische dingen samen! Verbaas jezelf én je dochter, geniet van elke activiteit samen en vervul kleine en grote dromen. Samen een Netflix-marathon houden, een kameel melken, een citytrip maken, picknicken in de sneeuw, een kampvuur maken, een gratis drankje versieren op café, pruimen plukken... Mum and Me geeft jullie honderden spannende en leuke uitdagingen voor een heel leven lang en is een tijdsdocument voor altijd. Want geef toe: niets is zo fijn als geluk met elkaar te delen. Dankzij jullie eigen notities, foto's en persoonlijke herinneringen zal dit boek het meest waardevolle document van jullie relatie worden. Jullie kunnen er het verleden mee koesteren en samen uitkijken naar de toekomst.

Horizon
01 januari 2016