9200000095300849

My love story

Rank 5478 Gelezen 24 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 35 Favoriet 1 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Tina Turner, de lang heersende Queen of Rock ‘n’ Roll, onthult in deze onthutsende autobiografie het nooit eerder vertelde verhaal van een wonderbaarlijk leven in de spotlights.
Alles komt aan bod: haar jeugd die ze katoenplukkend doorbracht in Nutbush, Tennessee, haar reis naar de top samen met Ike Turner, haar wereldwijde succes in de jaren ’80, tot aan het overweldigende succes van Tina: The Musical dit jaar. Tina vertelt eerlijk en onverbloemd over haar verleden, haar diepste dalen en hoogste pieken, en alles daartussenin. My love story is een inspirerend, aangrijpend en verrassend verhaal over een carrière van meer dan 60 jaar in de muziekgeschiedenis, en is net zo gedenkwaardig en vermakelijk als elk van haar grootse hits.

Kunst & Cultuur

Hebban recensie

Marieke Scheers Hebban Recensent

Haar complete verhaal

door Marieke Scheers op 07-11-2018

Tina Turner (Ann Mae Bullock, 1939) is een legendarische popster met een carrière van meer dan vijftig jaar. Ze won diverse prijzen, waaronder acht Grammy Awards en van haar platen werden wereldwijd miljoenen verkocht. Ze acteerde in twee films, Tommy en Mad Max Beyond Thunderdome. Over Tina Turner verscheen al eerder een biografie in 2001 (Ik, Tina), die daarna werd verfilmd als What's love got...

Lezersrecensies (1)

fascinerend

door: MarianneSwinkels 1 like
Als je haar film hebt gezien, zal je veel in het boek herkennen. Het is fascinerend om te lezen hoe zij haar leven na haar huwelijk met Ike heeft opgepakt. Wat een ongelooflijk sterke vrouw. De kwaliteit van het boek is ongelooflijk goed. Het enige nadeel, vind ik, dat het boek loodzwaar is.