Geluk staat je goed

In Geluk staat je goed vertelt Tina Turner openhartig over haar eigen spirituele ontdekkingsreis en hoe deze tot persoonlijke groei, enorme succes en vooral intense geluk leidde. In deze intieme vertelling deelt Tina de inzichten die haar leven veranderden en hoe het boeddhisme haar steun en toeverlaat werd. Tegelijkertijd inspireert ze de lezer aan de hand van tijdloze principes uit het boeddhisme zelf ook geluk te omarmen – iets dat voor iedereen ongeacht hun omstandigheden mogelijk is. Tina Turner worden we misschien nooit – maar met deze krachtige inzichten kunnen we wel net zo stralend in het leven staan als zij.

Tina Turner bewijst in dit boek dat ze veel meer dan een rockster is. Ze is een inspiratie die laat zien dat geluk van iedereen is.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Geluk staat je goed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geluk staat je goed