Nelly en de eksterbende

Een verhaal over een harde les, terwijl dagdromen werkelijkheid worden. En wie weet, misschien kunnen dieren wel veel meer dan wij denken. Voor lezers vanaf 9 jaar.

De tienjarige Nelly is een allesbepalende pestkop, al heeft ze dat zelf nooit zo bekeken. Nelly’s klasgenoten zijn het zat en keren haar de rug toe. Dan ontdekt Nelly een groot geheim: alle dieren kúnnen praten, maar in een ver verleden hebben ze besloten voorgoed te zwijgen tegen de mens. Nelly beleeft fantastische avonturen met ekster Marcus, een leeuw in de dierentuin en huiskat Blav. Maar ze mist haar beste vriendin nog steeds verschrikkelijk.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Nelly en de eksterbende het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nelly en de eksterbende