Wondersmid

Rank 533 Gelezen 149 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 78 Favoriet 15 Recensies 9
Junior Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 7 Top25's 3   Topics 0

Na Nevermoor 1 – Morrigan Crow en het Wondergenootschap van Jessica Townsend is er nu het superspannende vervolg: Wondersmid – De roeping van Morrigan Crow. Morrigan Crow mag zich aansluiten bij het Wondergenootschap. Ze kijkt uit naar haar nieuwe opleiding, maar het genootschap lijkt haar alleen maar te willen leren hoe slecht en boosaardig de Wondersmid is, voor wie de inwoners van Nevermoor doodsbang zijn. Morrigan weet inmiddels dat ze ook een Wondersmid is en dat maakt haar niet erg populair. Zelfs haar laatste vrienden keren zich tegen haar. Maar het ergst van alles is dat er mensen verdwijnen. De fantastische stad Nevermoor, ooit een plaats van magie en veiligheid, is veranderd in een plek van angst en achterdocht... Het debuut Nevermoor van de Australische auteur Jessica Townsend is wereldwijd enthousiast ontvangen. Met haar boek won ze zo’n beetje alle prijzen die er te winnen viel. Inmiddels is Nevermoor in bijna veertig talen verschenen en er is een grote bioscoopfilm in de maak. ‘Nevermoor is een fantastisch oord, en verdient een eigen plekje naast Zweinstein.’ Jaapleest

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar