Niemand die je hoort

VN:

Niemand die je hoort

Gelezen 245 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 107 Favoriet 9 Recensies 20
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Jonge vrouwen liggen dagenlang vastgebonden op bed, volledig aan hun lot overgelaten. Hun moordenaar geeft zich voor hen uit. Via e-mails en sms?jes stelt hij de vrienden van zijn slachtoffers gerust. Pas als ze overleden zijn, stuurt hij de vrienden een bericht: Je hebt haar dood laten gaan?

Detective Sam Currie moet deze gruwelijke zaak op zich nemen. Als de naam Dave Lewis een paar keer opduikt, gaat Currie achter hem aan. Maar Dave heeft meer zorgen. De dood van zijn broer werpt nog steeds een schaduw over zijn leven. Ook zijn grote verloren liefde Tori laat hem niet los. Dan blijkt Tori het volgende slachtoffer van de moordenaar te zijn.

Thriller
17 januari 2009
09 juli 2011

Middelmatigheid troef

door: Nico De Muyt 1 like
Steve Mosby werd in 1976 geboren. Hij studeerde psychologie en heeft op de Universiteit van Leeds meegewerkt aan het project CAVA waarin onderzoek wordt gedaan naar sociale veranderingen in zorg, relaties en familieleven.
Begin 21ste eeuw, de mens staat dagelijks in contact met zijn wereldwijde...

Reacties op: Niemand die je hoort