Niet Alles is Zichtbaar

Niet Alles is Zichtbaar

Rank 7970 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Ik kan gelijk zien wanneer iemand geestelijk lijdt of lichamelijk pijn heeft, wordt er vaak geroepen. Dit verhaal lijkt wel sterk op het geheim van de buren. Maar niet alles is zichtbaar, omdat fysieke schade in de meeste gevallen onzichtbaar is bij geestelijke mishandeling. Daarom zijn er heden ten dage wereldwijd een legio mensen die geestelijk beschadigd zijn. Een veel voorkomende vorm van geestelijke mishandeling is vaak niet ver te zoeken. Neem als voorbeeld de manipulaties door ouders op kinderen. Deze nemen dikwijls vrij extreme vormen aan waardoor het gevoel van eigenwaarde en zelfrespect zeer zorgvuldig en met voorbedachten rade wordt ondermijnd volgens een vast vooropgezet patroon. Dat pedagogisch concept gaat dan in het kader van hun religieuze opvoeding, dat het zogenaamd goed is voor iemands persoonlijke ontwikkeling om goed door het leven te kunnen gaan. Geen wonder dat er ook een heleboel ouders zijn die een flinke pak rammel zouden moeten krijgen in plaats van de kinderen. Religie in het algemeen is een regelrechte dictatuur! En voor de heersende klasse geldt dat, als er voor iets nog geen Wet voor staat dan maakt ze er wel één.
Mijnbestseller.nl
11 september 2019