Niet mijn dochter

Niet mijn dochter

Rank 1072 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 106 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Topspanning van de bestsellerauteur van Zussen en Zijn nieuwe vriendin

Kate was nooit van plan een tienermoeder te worden, maar toen het toch gebeurde wist ze één ding zeker: ze zou haar dochter alle liefde geven die ze zelf had gemist. Jaren later is haar baby Becky uitgegroeid tot een sterke jonge vrouw die hard op weg is een geweldige onderzoeksjournalist te worden. Kate zou niet trotser kunnen zijn.

Dan slaat het noodlot toe en heeft Kate nog maar één doel: erachter komen wat er met haar dochter is gebeurd. Welk schandaal was Becky op het spoor, en zou het kunnen dat deze wrede speling van het lot geen ongeluk was?

In de pers

‘Een heerlijk boek dat aan het einde superspannend wordt.’ Hebban.nl

‘Heeft alles in zich om een ijzersterke psychologische thriller te zijn.’ Vrouwenthrillers.nl

‘Een ijskoude psychologische thriller. Elk personage is gelaagd en heerlijk verwrongen.’ Karen Rose

Thriller
Boekerij