Niets liever dan jij

Parool:

Niets liever dan jij

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

‘Mama, hoe kan ik weten wie de liefste is?’ ‘Moeilijk hè,’ zegt mama. ‘Jij hebt ook zo veel keus. Ik weet alleen wie líever dan de liefste is. Die staat hier voor mijn neus!’ Erik van Os en Elle van Lieshout schreven ontroerende en grappige versjes waarbij ze de wereld bekijken door de ogen van een kind. Een wereld dicht bij huis, waar zo veel is om je over te verwonderen. Marije Tolman maakte er hartveroverende illustraties bij. - See more at: https://www.queridokinderboeken.nl/boek/niets-liever-dan-jij/#sthash.FMjdDkdH.dpuf

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Querido Kinderboek
17 augustus 2016
17 augustus 2016
9789045119687

Reacties op: Niets liever dan jij